انتشار هفتمین شماره فصلنامه تحول اداری

هفتمین شماره از سری جدید فصلنامه تحول اداری، فصلنامه تخصصی سازمان اداری و استخدامی کشور، منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، «نقش و جایگاه شورایی و شوراهای عالی در نظام حکمرانی»، «مقایسه نظام جبران خدمات در آمریکا، اروپا و آسیا مطالعه تطبیقی در مدیریت منابع انسانی»، «اقدام‌پژوهی در سازمان‌ها- الگویی برای بهبود، تغییر و یادگیری» و «شناسایی عوامل نگرشی مدیریت موثر بر ریسک نگهداشت استعدادها» از عناوین مقالات این شماره است.

شماره بهار این فصلنامه به مصاحبه با دکتر سید مهدی الوانی چهره ماندگار علم مدیریت کشور با موضوع «نگاهی به خط مشی گذاری عمومی در کشور» پرداخته و در ادامه، بخش دیدگاه، گزارشی از نشست تخصصی «باز طراحی ساختار کلان دولت» منتشر کرده که در سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی دانشگاه شریف برگزار شده است.

در بخش مرور تجریبات موفق این شماره «تجربه استخدام رایانه‌ای در بخش دولتی اندونزی» و «تجربه گزارش‌دهی و شفافیت در بخش دولتی کره جنوبی» مطرح شده است.

در دانشنامه که بخش پایانی فصلنامه است با مفاهیم «حکمرانی شبکه‌ای»، «دولت همراه»، «تاب‌آوری» و «تعادل کار و زندگی» آشنا می‌شویم و نهایتاً معرفی کتاب این شماره که حاوی آموزه‌هایی برای مدیران است،  با عنوان «مدیریت از خیال تا واقعیت» پیش روی خوانندگان قرار گرفته است.

https://www.aro.gov.ir/Portal/View/Page.aspx?PageId=530c9e17-f53a-4c29-ae9a-6211c9ada167&t=54

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا