مدیریت خدمات پس از فروش

_MG_9904

مدیریت خدمات پس ازفروش رونمایی شد
ازنخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس ازفروش تحت عنوان مدیریت خدمات پس ازفروشتالیف مشترک سید صابر امامی و محمد ذاکری رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ، دراین مراسم که با حضور هامون شریفی، مدیر تولید و توزیع کتاب سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی، حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران،نظر علی حاجی پاشا معاون سازمان تعزیرات حکومتی وجمعی ازاهالی عرصه خدمات برگزارشد ، سید صابر امامی یکی از نویسندگان کتاب مدیریت خدمات پس ازفروشگفت : ورود به مباحث آکادمیک و دانشگاهی در ایجاد تحول در ساختار خدمات پس از فروش کشور یک راهبرد اساسی است و امید است شرکتها و فعالان این حوزه به کمک دانشگاهیان بیایند تا با تلفیق تجربیات و ساختارهای آکادمیک امیدوار باشیم به زودی تحولی عمیق را در این زمینه نظاره کنیم.

کتاب مدیریت خدمات پس ازفروشبه همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ودر۱۰ فصل تالیف شده است . دراین کتاب مولفین به بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ، جمع آوری نیازهای مشتری، آثارخدمات به مشتریان وبررسی عوامل شکست درمدیریت خدمات پس ازفروش می پردازند .همچنین چارچوب برنامه ارائه خدمات به مشتریان ورسیدگی به شکایات ومشتری محوری با تاکید برکسب وکارهای الکترونیک ازدیگر مباحث مورد توجه درکتاب است .کتاب حاضر در۱۳۶ صفحه وبه قیمت۶ هزارتومان روانه بازارنشرشده است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا