انتشار ششمین شماره فصلنامه تحول اداری

ششمین شماره از سری جدید فصلنامه ” تحول اداری ” سازمان اداری و استخدامی کشور منتشر شد. “همسویی استراتژیک منابع انسانی در سازمان¬ها” ، ” چابکی سرمایه انسانی حلقه اتصال سرمایه انسانی و چابکی استراتژیک ” – ” مفهوم‌سازی محیط کار دیجیتال در سازمان‌ها“،” رویکرد نوین در سنجش رضایتمندی کارکنان”  و ” مدل های تصمیم گیری در مدیریت منابع انسانی(مورد مطالعه: صنایع دانش بنیان) ” عناوین مقالات این شماره است.

شماره پاییز و زمستان این فصلنامه به مصاحبه با دکتر مجتبی لشکربلوکی صاحبنظر مدیریت استراتژیک با موضوع “مدیریت استراتژیک در بخش دولتی ایران ” پرداخته و در میزگرد بخش دیدگاه که در هر شماره به یکی از برنامه های جامع اصلاح نظام اداری می پردازد ” صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری  ” را با حضور صاحب نظران و کارشناسان این حوزه به بحث و بررسی گذاشته است.

در بخش تجربیات موفق بهبود خدمات عمومی پاکستان با استفاده از بازخورد شهروندان مورد توجه و بررسی قرار گرفته و در دانشنامه که بخش پایانی فصلنامه است به تشریح مفاهیمی همچون مفهوم خروجی، دستاورد و پیامد، جانشین پروری/خطمشی عمومی پرداخته شده و معرفی کتاب  این شماره که حاوی آموزه هایی برای مدیریت دولتی است  با عنوان “…”  پیش روی خوانندگان قرار گرفته است.

برای مطالعه متن مقالات و دیگر بخش های این شماره به لینک های زیر مراجعه نمایید:

http://tahavol.saminatech.ir/issue/31000

https://www.magiran.com/volume/154724

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا